تربیت ارزیاب محصولات رسانه‌ای

تاریخ شروع:
3 مهر 1399
تاریخ پایان:
19 مهر 1399
ظرفیت:
19 نفر
هزینه:
250000 تومان
لینک کوتاه:
ثبت نام در دوره به اتمام رسیده است
طبقه‌بندی:

دوره‌ی «تربیت ارزیاب محصولات رسانه‌ای» به همت سایت «کدومو»، موسسه «باران»، موسسه مطالعات اجتماعی دانشگاه تهران و همکاری مرکز آموزش مشارکتی «میم» برگزار می‌شود. هدف از این دوره آموزش ارزیابی محصولات رسانه‌ای به کارآموزان و علاقه‌مندان است.

در این دوره سعی می‌شود تا ملاک‌ها و معیارهای ارزیابی محصولات رسانه‌ای برای استفاده هدفمند خانواده‌ها و فرزندان‌شان، مورد بررسی قرار گرفته، ویژگی‌های سنی، الزامات مواجه با رسانه‌ها و خصایص اجتماعی هر دوره سنی مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود در پایان این دوره، کارآموزان توانایی تشخیص محتوای مناسب هر دوره‌ی سنی و توصیه‌های متناسب با بستر اجتماعی و رشدی آن‌ها داشته باشد.

در پایان دوره مدرک معتبر موسسه مطالعات اجتماعی دانشگاه تهران به کارآموزانی که نمره قبولی دریافت کرده باشند، اهدا می شود.

از کارآموزان برگزیده با تایید اساتید دوره برای همکاری در سایت «کدومو» دعوت به عمل خواهد آمد.

در صورت دریافت مدرک معتبر و تایید اساتید، کل هزینه بازگردانده می شود.

دوره های آموزشی بصورت مجازی برگزار خواهد شد. پس از ثبت نام اولیه، نام شما به عنوان متقاضی شرکت در دوره ثبت خواهد شد و فرآیند برگزاری دوره از طریق گروه آموزشی مجموعه میم به اطلاع شما خواهد رسید.

مشخصات شرکت کننده، مطابق بااطلاعات حساب کاربری در لیست ثبت نام متقاضیان دوره درج خواهد شد.

عضویت در خبرنامه مرکز یادگیری میم
برای دریافت جدیدترین محتوای آموزشی و اطلاع از دوره‌های آموزشی می‌توانید در خبرنامه مرکز یادگیری میم عضو شوید.